خانما شیر خشک چقدر می‌خرید شما ها

۶ پاسخ

من سوپرامیل میگیرم ۳۲۰

سوپرامیل ۲۰۰ تومن سهمیه

آپتامیل میگیرم ۲۲۰

من از یه جا میخریدم میگفت هیچ جا با سهمیه نمیده ۴۰۰تومن نان ۱رو میخریدم 🤯بعد رفتم یه داروخانه دیگ با سهمیه خریدم ۱۷۰ت

من ببلاک کامفورت سهمیه ۱۸۰

من ببلاک میخرم سهمیه ای ۱۴۷

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان قند عسل🤱😍 مامان قند عسل🤱😍 ۱۴ ماهگی
مامان دایان 💙👶🏻 مامان دایان 💙👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان آترین مامان آترین ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان حسناخانم👧🏼🩷 مامان حسناخانم👧🏼🩷 ۱۶ ماهگی