۱۵ پاسخ

من که ذخیره نمیکنم ب اندازه میگیرم .شیرخشکم دوتا گرفتم ب بچه های دیگه م برسه .
پوشکم همون اندازه زیاد میگیری از اون شماره رد میشه رو دست میمونه

اینجاک خبری نیست ک ذخیره کنیم

استامینوفن

خیر.

من ذخیره نمیکنم به اندازه میگیرم شاید ایم ذخیره کردن من باعث بشه یه بچه بی شیر خشک بمونه

سه بسته پوشک میخام امشب برم 5تا شیر خوشک بکیرم 😔

فعلن فقط مای بیبی دارم هرچی شد خداکریمه

هیچی..

داروهاش

مولتی هایی که بیرون یخچال موندگارن استامینوفن سرلاک و بیسکوئیت

من دستمال مرطوب از این بزرگا دوتا پستونک مای بی بی 8 تا از این بزرگ ها شیر خشک کرم سوختگی

کلا اینا ذخیره کردم
پوشک ،، شیر خشک ،،، استامینوفن، ، دارو های مراقبتی ،، کمپرس سرد ،،، اینا بازم به بچه بستگی داره

استامینوفن و آزیترومایسین 200 اگه خدای نکرده سرماخورد
آرد برنج و نبات و قطره دلدرد

پوشک 5بسته دارم امروز 4تا شیر گرفتم
سدیم کلراید هم دارم

داروهایی که میدی بهش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🤱😍 مامان قند عسل🤱😍 ۱۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان دایان 💙👶🏻 مامان دایان 💙👶🏻 ۱۱ ماهگی