۹ پاسخ

گریپ میکسچر

من اینفاکول میدادم
البته تا اول سه ماهگی

من گرمیچرمیدم باسرنگ ۲تا۳درجه روزی یک تادوبارخیلی خوبه

از همینا میدم

من دو تا گرمیچر خارجی از بندر خریدم اصلا اور نکرد فقط تحمل کردم 😅

همین عالیه

کولیکز

گریپ‌ میکسچر

همین خوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی