سلام

کسی هست اسم پسرشو ماتیا گذاشته باشه؟؟

۳ پاسخ

بنظرم هر اسمی دوست داری بزار
من سر اسم دخترم نظر خواهی میکردم دیگه به جایی رسید که خیلی راحت دخالت میکردن این زشته ،این خوبه این اسم پسره یا دختر ، اینو بزار ، اینو نزار....... و آخرش گفتم به کسی ربطی نداره و چیزی که دوست داشتم گذاشتم

مارتیا شنیدم
پسر دوست داداشمه

بله ماتیا صدا می‌زنیم ماتیار شناسنامشه🤕
لعنت بهشون که جنسیت ماتیا رو میگن دختره در صورتی که همه جا تو اینترنت پسره

سوال های مرتبط

مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ مامان ⚜️لیام کبیر⚜️ ۹ ماهگی