سلام خانوما وزن بچه من ۳۵۷۵۰ گرم بی پی دی هم ۱۰۰ تواین هفته زیاده؟

۶ پاسخ

ماشاءالله زياده وزنش اين وزن لحظه به دنيا اومدنشه
طبيعيه يا سزارين؟

تغذیتون چیه؟

خوبه عزیزم وزنش ماشالله
دختر منم 37 هفته دنیا اومد 3700

دیابت بارداری داری؟

نه عزیزم خوبه. دختر منم ۳۸۶۰گرم به دنیا اومد

ماشاءالله خیلی وزنش خوبه رستم بدنیا میاری مامان جون😍😅

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وششم بارداری