ماشاءالله زياده وزنش اين وزن لحظه به دنيا اومدنشه
طبيعيه يا سزارين؟
تغذیتون چیه؟
خوبه عزیزم وزنش ماشالله
دختر منم 37 هفته دنیا اومد 3700
دیابت بارداری داری؟
نه عزیزم خوبه. دختر منم ۳۸۶۰گرم به دنیا اومد
ماشاءالله خیلی وزنش خوبه رستم بدنیا میاری مامان جون😍😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.