۲۰ پاسخ

منم ۲۹هفته۱۷۰۰بود اینقد ترسوندنم رفتم ازمایش قند دادم هنوز جوابش نیومده😕
خب بچه تپله شاید چ ربطی ب قند داره

به تو گفتن وزنش زیاده پس به من گفتن وزنش کمه

نه عالیه

با این جدول چک کن عزیزم

تصویر

جدول وزن جنین رو چک کنی میبینی وزن بچت با وزنی که توو جدول نوشته یکی و طبیعیه

نه بابا پسرمن ۳۲هفته بدنیا آمد 2100بود

من ۳۲هفته رفتم ۲۱۴۷بودگفتن بهم کمه چطوربرای توزیاده باباهم برای من وهم برای توخوبه الکی میگین استرس میدن بهمون

خانما منکه دیروز رفتم سنو گفتن فتق ناف داری ایا میشه طبیعی زایید با فتق یا نه متخصص نوبت گیرم نیومد برم ببینم چ زری میزنه

من دیروز، سنو دادم 36هفته و5روز وزن بچه حدود 2900کیلو بود بهداشت زیاد استرس وارد میکنن ولشون کن

برا من ۲۵۰۰بود تو همین روز رفته بودم.تپلی عشق مامان.بهداشت ول کن.دکترمم گفت خوبه

من پسرم ۳۴ هفته ۲۵۰۰ بود!
خوبه که!

ن بابا من زن داداشم 32 این بود البته سزارین شد چون 39 هفته 4400 شد😆

نبابا خوبه من 31 هفته و 5 روز وزنش 1700 بود

خدا لعنتشون کنه اخه مگ بده بچه ریز نباشه🫤

بهداشت غ ل ط کرده
خیلیم عالیه
ماشا الله بهش...

اخه گفت شاید قند داره ک وزنش زیاد بوده تو هفته۳۳

فک نکنم خیلی باشه نهایتا تا آخر بارداری یک کیلو دیگه اضافه کنی یا یک کیلو دویست که بچت میشه 3300زیاد نیس که مگه بچه بیشتر هفته دویست گرم اضافه می‌کنه بهداشت فقط کارش چرت گفتن هست بیخیال خواهر

خیلیم خوبه

نه دیگه خوبه

بهداشت گو خورده🫤
خیلیم خوبه عالیه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری