۴ پاسخ

چه خوب
من چرا لاغر نمیشم☹️☹️فیت بودم تو بارداری چاق شدم

منم لاغر میشم

کاش من لاغر میشدم😄اره بیدی میل من تو بارداری میخوردم چاق میشدم الان بخور شما

تو شیر دهی کسی ک لاغر میشه به هیچ وجه چاق نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آدرین🤎 مامان آدرین🤎 ۴ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی