۸ پاسخ

عزیزم سعی کن همون بیشتر شیرخودتو بدی چون میگن بدن بچه بقول ترکی (سینیخلر) ینی شیرزیاد بدی ک قد بکشه

منم امروز شروع کردم شیر بادوم بهش دادم🥰🥰

ممنونم گلم

عزیزم بچت رفلاکس ندار

کافیه که

پسر من دهنشو باز نمیکنه کلا

سلام‌منم باید درست کنم میشه بگی دستورشو

کافیه عزیزم

سوال های مرتبط