۱۲ پاسخ

من ی گلم توهم گل

پسرم دوس داره

مجبوریم نگاه کنیم چند تا از کارتونش

مانداریم اصلا

جم کیدز و بذار بابا من اصلا شبکه پویا رو نذاشتم برا بچم

جم جونیور هم کارتونای عجق وجق میزاره من میزنم را تلویزیون کارتون دانلود مبکنم

مزخرف بوده عزیزم

من همش جم‌کیدز رو میگیرم

خیلی یعنی فقط چرت پرت میزارن ماکه نداریم اما میریم خونه مادرجانم دخترم گریه میکنه برنامه کودک میگم خب مامان چیکارکنم این احمقا بجای یه برنامه کودک چرت پرت میزارن

افتضاحه
هرکی ب هرکیه انگاری واسه خودشون دارن برنامه میسازن ن بچا

ما نداریم
چطور مگه؟

موافقم

سوال های مرتبط

مامان آوینا 🩷 مامان آوینا 🩷 ۲ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی