من پسر بزرگمم شیر خشکی بود دو سال به بعد گرفتم چون غذا میخورد زیاد هم پیله نکرد شیر پاکتی اینا بگیر براش ابمیوه لیوان اموزشی ولی به نظرم عجله نکن من تا دو سالگی به کوچیکه هم میدم شیر خشک البته شیر خودمو قطع کردم
کلا از شیشه بگیری بنظرم بهتره تا اینکه بخای یه یه چیز دیگه عادتش بدی چه فرقی میکنه اینجوری هی باید پاستوریزه بخری یا همش این شیشه باید همراهت باشه ... من تا دوسال شیر خشک میدم بعدش میخوام قطره تلخک بزنم به سر شیشه ببینم جواب میده یا نه
بریز توی شیشه شیرش ب همون پاستوریزه عادت کنه
شیر پاستوریزه بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.