خدا حفظش کنه ماهم ی ۲۵ روز دیگه باید بریم بزنیم
عزیزدلممم خداروشکر که اذیت نشد
ماهم دو روز دیگه باید 6 ماهگی بزنیم ایشالله که راحت باشه 🤲🏻
مبارکی بیت بقربان ..ان شاالله ک اذیت نکات
عزیزم ایشالا تنش سلامت باشه🤩🤩
منم دخترمو ساعت ۹ زدیم خیلی اذیت نکرد خداروشکر الانم خوابید
ای خدا چه جوجه رنگی نازی 😍😍مبارکش باشه
الان چون خوابشون سنگین تر میشه اگه زیاد درد نداشته باشه با مسکن راحت میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.