۷ پاسخ

خدا حفظش کنه ماهم ی ۲۵ روز دیگه باید بریم بزنیم

عزیزدلممم خداروشکر که اذیت نشد
ماهم دو روز دیگه باید 6 ماهگی بزنیم ایشالله که راحت باشه 🤲🏻

مبارکی بیت بقربان ..ان شاالله ک اذیت نکات

عزیزم ایشالا تنش سلامت باشه🤩🤩

منم دخترمو ساعت ۹ زدیم خیلی اذیت نکرد خداروشکر الانم خوابید

ای خدا چه جوجه رنگی نازی 😍😍مبارکش باشه

الان چون خوابشون سنگین تر میشه اگه زیاد درد نداشته باشه با مسکن راحت میخوابه

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی