طبیعی روبه تپلی
معمولیه بنظرم .ماشاءالله خدا حفظش کنه
معمولی ولی ماشالا روناش تپل😍🧿
معمولیه،گول روناشونونخور😄
تو گوشی همه ی بچهها تپل میافتن تو وزن و قد رو بگو
🧿معمولیه بنظرم
نرمال عالیه
معمولی
معمولی
ماشالا بهش چند بوده وزنش
معمولیه
بچع من ۶ ماهشه ۶و نیم
مثل پسرت نیست منم دوس دارم اینجوری بشه
چند کیلو
تو گوشی تپل میوفته
چندکیلوعه؟
فک کنم معمولیه پسرمنم همینجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.