بنظرتون بچه من تپله؟ یا معمولی

تصویر
۱۶ پاسخ

طبیعی روبه تپلی

معمولیه بنظرم .ماشاءالله خدا حفظش کنه

معمولی ولی ماشالا روناش تپل😍🧿

معمولیه،گول روناشونونخور😄

تو گوشی همه ی بچهها تپل میافتن تو وزن و قد رو بگو

🧿معمولیه بنظرم

نرمال عالیه

معمولی

معمولی

ماشالا بهش چند بوده وزنش

معمولیه

بچع من ۶ ماهشه ۶و نیم
مثل پسرت نیست منم دوس دارم اینجوری بشه

چند کیلو

تو گوشی تپل میوفته

چندکیلوعه؟

فک کنم معمولیه پسرمنم همینجوریه

سوال های مرتبط

مامان گلبرگم🌼 مامان گلبرگم🌼 ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۱ ماهگی