۵ پاسخ

🥰🥰🥰

ای جااااانم 👶🏻🥑✨

عزیییزمممم 😍

وااااای عزیزم خیلی دوسدارم ولی سدنا تا میگم دس دسی فیگور بشکن و رقص میگیره

پس چرا پسر من نمیکنه؟🥹

سوال های مرتبط

مامان مروارید مامان مروارید ۸ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی