۹ پاسخ

وزن دخترم 1650 بدنیا اومد و الان 13400کیلو و قدش 87
پسرم وزنش موقع تولد2070 و الان 13800

سلام منم پسرم زیر نظر دکتر غلیان هست تو یزد میارمش بخاطر دستش .هرماه میبرمش
موقع زایمانم عصب دستش کش اومد
حتی تهران هم بردمش گفتن فقط ورزش بدیم
تا ۶ ماه فرصت داره اگه خوب نشد باید عمل بشه

پیوی بازنمیشه جوابتو بده اره مامان ثمین قبلا تبلیغ کانالمو میکردم اومدزیرتاپیکم نوشت ک کلاهبردارهس و همتون مسدودش کنید درصورتی ک اصلا پیش من خرید نکرد اگه اشتباه نکنم اون روز هم ب خودتون خیلی فحش داد

دختر من 3800 بدنیا اومد الان 17 کیلوعه
بیشتر به ژن مربوطه من خودمم تپلی ام

دختر من ۲۶۴۰ بود وزنش الان ۱۱ و خورده ایه

دختر من ۲۶۰۰ دنیا اومد ۴۰ روزگی ۲۴۰۰ شده بود الان ۱۶ کیلوئه

10.800 باشه دو سالگی نرماله

پسرمن ۲۵۰۰بود الان ۱۳

پسر منم ۲۴۰۰به دنیا اومد الان ۱۳کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان ٣قلوهاى شيطون مامان ٣قلوهاى شيطون ۳ سالگی