۸ پاسخ

شیر خودم رو میدم شیر خشک هم دو بار در طول روز و شب پپتی جونیور میدم بهش و اینکه کلا لبنیات رو حذف کردم حتی خوراکی هایی مثل بیسکوییت که با شیر خشک درست میشن

من نان ha میدم

بچه اولم آپتامیل پپتی میدادم
یا ببلاک ha
صورتش میریخت بیرون و بدنش حالت زخم میشد

ببین ینی من به پسرم میدادم اگه یه قورت بیشتر میخورد عین آبشار بالا میاورد صاف صاف
همه دکترا میگفتن رفلاکسه با داروی رفلاکس خوب نشد شیرشو عوض کردم معمولی دادم خوب شد نگو اون رقیقه عین آب سر دل بچه میمونده بالا میاورده

برگردم عقب اصلا شیرخشک رژیمی نمیدم

چقده حساسیتش ؟
آزمایش دادی؟؟
دیگه الان برای حساسیت ب پروتئین همه آپتامیل پپتی میدن
ولی اگه حساسیتش کمه نده چون بی مزه س کم کم اشتهای بچه کم میشه کالریش هم کم هست درست حسابی وزن نمیگیره
علاوه براینها رقیق هم هست رفلاکس رو تشدید میکنه
من که یه ماه دادم بعد آروم آروم آوردم رو شیر معمولی
الان خیلی بهتره از وقتی که اون شیرو میخورد

من آلترا میدم بهش ولی دوسه روزه اصلا نمیخوره دیگه ازش

علائمش چی بود؟

من فعلا شیرخودم رو میدم کمکی هم آپتامیل پپتی

سوال های مرتبط