برا منم دوهفته کمه ت ۳۱هفته گف ی کیلو نمد ۳۰۰یا۴۰۰
ب منم گفتن عقب دیگ ختم بارداری دادن
نه بابا برا من دوهفته جلو بود ولی زاییدم وزنس با سونو متفاوت بود کم بود
عقب تر یعنی ریزه تر بچه ریزه همیش زیرک و خوب میش
ن مثلا وزنش کمه همین
واسه من سه هفته عقب تر زد ولی چند روز بعد از. تاریخ قاعدگی زایمان کردم بچمم سالم کنارم خوابیده😍😁💕
از من و زده 4هفته عقب تر😐😂ولی خب میگن اشتباهم میکنن و اصن کم وزن تر به دنیا بیاد بعدش که وزن میگیره همیشه که همونطور نمیمونه
نه یه چی میگن دیگه
به منم گفتن بچه ام با وزن عالی بدنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.