۲۹ پاسخ

شاید خط تبخیره
برا منم ابنطوری شد باردار نبودم

تصویر

یا امام هشتم

اخماتو وا کن من اومدم🤣🤣

مثبته
ولی دعوام نکن بی‌بی چک قدیمی انگاری خشک شده کلا بهش نمیخوره تازه زده باشی🤔🫣🥹😂

این خط بعد از چند دقیقه افتاد؟

کائنات داخل بیوت مثبت جواب داد فقط مونده و سومی و بعد چهارمی😍🤣

مثبته😅👼🏻

کدوم دوست داری همونو بگم تا دلت آروم بگیره ؟ 😂😂

وای منم همین بلا سرم اومد

نه کجاش مثبته منفیه

مبارکه عزیزم

هاله😁
تبریک ب تو،تبریک ب من،تبریک ب همه دوباره حامله ای

بارداری عزیزم مبارک باشه

این میگ مبارک چ ریختی .....😂👋

منم عقب انداختم خدا به خیر کنه حسم میگه حامله ام😂

عزیزم دوباره بزن منم چن روزپیش این تجربه روداشتم اگ مثبت شده بروازمایش برای من بی بی مثبت شدرفتم ازمایش وسونوگرافی خداروشکرمنفی شد

عزیزم خدار شکر کن وسالم باشه خدا خواسته بهت داده ناشکری نکن درسته سخته ولی میگذره

واگعیه یا کیکه
میخوره مثبت باشه 🫣🫣

یا خدا من از وقتی زایمان کردم دیگه پریود نشدم استرس گرفت منو طبیعی جلوگیری میکنم

وایییی نه

خبر از یه‌گوگولی میده تا ۹ ماه دیگه

تو پروفایلت نوشتی چهارتا میخوای ک دومیش هم خدا بهت داد

طبیعی جلوگیری میکردی؟

به امید خدا بچه دومم آوردی از چهار تا🙂‍↔️😂خدا قوت پهلوان

دوباره انحام بده خوب

تاخیر افتادی که زدی؟

مبارکه 😍 چ ترسی افتاد ب جونم پریود نشدم

کمرنگ ولی بیشتر ب مثبت میخوره ....یکی دیگ امتحان کن

این تست مثبت 😂

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۳ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۷ ماهگی
مامان جوجه و پیشی مامان جوجه و پیشی ۸ ماهگی
مامان امیرحسین✋🏻❤️ مامان امیرحسین✋🏻❤️ ۱۳ ماهگی