تو ماه اول ودوم درد پریودم طبیعیه اگر میبینی طولانیه که حتما با دکترت صحبت کن اگر نه در حد ده دیقه اینا میشه که عادیه اینا
منم همینجوری بودم همش فکر میکردم پریود شدم میرفتم چک میکردم،درد پریودی هم داشتم(دلدرد و کمردرد) شیاف داد دکتر خیلی بهتر شدم
سونو هم برو که خرایی نکرده هماتوم نداشته باشی مثل من
اگر خون ریزی نداری فک کنم چیژ خاصی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.