۳ پاسخ

تو ماه اول ودوم درد پریودم طبیعیه اگر میبینی طولانیه که حتما با دکترت صحبت کن اگر نه در حد ده دیقه اینا میشه که عادیه اینا

منم همینجوری بودم همش فکر میکردم پریود شدم میرفتم چک میکردم،درد پریودی هم داشتم(دلدرد و کمردرد) شیاف داد دکتر خیلی بهتر شدم
سونو هم برو که خرایی نکرده هماتوم نداشته باشی مثل من

اگر خون ریزی نداری فک کنم چیژ خاصی نیس

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🥺❤️ مامان جوجو ممد 🥺❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری