خانما من از صبح درد پریودی دارم شدید نیست دراز میکشم هم آروم میشم طبیعیه

۳ پاسخ

من موقع ک کار میکنم درد میگیرم چون سابقه سقط داشتم دکترم برام شیافت نوشت

منم دارم وقتی عصبی میشیم یا ناراحتم بیشتر میشه

منم دوروزه درد دارم میاد و میره

سوال های مرتبط

مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخود🩵 مامان نخود🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری