سلام خانما من زیر دلم تیر میکشه دراز ک میکشم آروم میشه طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

منم از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه

من از چت جی پی تی پرسیدم میگفت رحمت داره جا باز میکنه و طبیعیه😁

با نشستن زیاد و وایسادن اینجوری میشم حس کشیدگی رحم هم داری؟

اره عزیزم طبیعیه درازکش باش

سلام منم همین مدلم گاهی وقتا درد پریودی دارم هم هفته هستیم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌وچهارم بارداری