اولا د د میگفت الان نه عمشو میبینه عممم میگه ولی مامان نه😂
ناراحت نشو یهو زبون باز میکنن اکام همه رو دا صدا میزنه صدای حیونارو در میاره بلده بابا یا مامان بگه دایی .الی اب همه رو اما نمیگه فقط جیغ میزنه
کلمه های دیگه میگه بچت؟
عیر از پیشی و هاپو؟
مثلا اب به به دد اینا
من بچن بگم بگو مامان بابا دد ننه میخ (خخخ میگه) هاپو اینارو بگم تکرار میکنه ولی هدفمند فقط جیش میگه و جیک جیک منم نگرانم
پسر من اصلا مامان نمیگ بابا گاهی میگ منو با آوای مامان صدا میزنه مثل یه اهنگ نوای مامان داره ولی کلمش نمیگه انگار میم نمیتونه تلفط کنه چون صدای گاو میزارم میگ ما ما پسر میگ بع بع🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.