اگر قند بالا باشه مشکلی برای بچه پیش میاد🤔🤔🤔🤔

۴ پاسخ

منم قند دارم دوباره دکتر گفت باید تکرار شه . الان رژیم غذایی رعایت میکنم ایشالا برم قندم اوکی باشه

وزنش می‌ره بالا
کلا قند خوب نیس

دوراز جونتون باشه انشاءالله ولی من پرسیدم از دکتر گفتن که باعث خفگی بچه میشه 😥😥😥

خیلی وزنش زیاد میشه و دور از جون احتمال خفگی داره باید کنترل بشه . اگه کنترل بشه نه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهاوهمتا مامان طاهاوهمتا ۶ ماهگی