منم قند دارم دوباره دکتر گفت باید تکرار شه . الان رژیم غذایی رعایت میکنم ایشالا برم قندم اوکی باشه
وزنش میره بالا
کلا قند خوب نیس
دوراز جونتون باشه انشاءالله ولی من پرسیدم از دکتر گفتن که باعث خفگی بچه میشه 😥😥😥
خیلی وزنش زیاد میشه و دور از جون احتمال خفگی داره باید کنترل بشه . اگه کنترل بشه نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.