۳ پاسخ

من خودمم واکسن ۲ ماهگی رو چند روز دیرتر زم ولی از مسئول بهداشت برای واکسن ۴ماهگی ک پرسیدم گف ایرادی نداره همون سر وقت خودش بیار

۱۶ تعطیلی میوفته ۱۷ مرداد

آره عزیزم البته دیروز ۱۶ خرداد بود میشه ۱۶ مرداد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی