عزیزان واکسن۴ماهگی چندتاست
ازالان استرس گرفتم🥺🥲

۸ پاسخ

من دیروز زدم خوب بود امروز همع اش درد داره گریه و بغلمه.شیرم کم کم میخوره🥴😫😥

وااای منم تازه باشرایط پسرم سیاه سرفه مجاز نیست بزنه

من شنبه زدم خیلی اذیت شدم تمام استفراغ میکرد شیر بالا می‌آورد

واسه منکه ۳ روزه زدم پدرمو در آورده😫😫

واییی من مثل تو استرس دارم

دختر من امروز زد
سه تا تزریقی
دوتا خوراکی

راحته نگران نباش قطرشو سر وقت میخای بدی و لباساشم کم کنی

۳تا ان شاا... سبک میشه استرس نگیر جفت واکسنای دوماهگیه ففط دوماهگی یکیش قطره بود الان هم قطره هست هم واکسن

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۵ ماهگی
مامان دلربا مامان دلربا ۸ ماهگی
مامان دلسا کوچولو👶 مامان دلسا کوچولو👶 ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۷ ماهگی