قبل ۴۰ ختنه کردیم اصلا اذیت نشد بخیه ای میگن خیلی راحت و خوبه
خیلی راحته نگران نباشین اصلا همون دو ساعت اول اذیته بعد پاراکید میدین میخوابه
من بیست روزگی بچمو ختنه کردم
استرس داره ولی اصلن سخت نیس منم درحین ختنه که سر هست بعدش اولین ادارشون دردداره وخیلی گریه می کنه بعدخوب میشه نهایتا دوساعت سخته
یکم دیر ختنه نکردین؟
پسرمنم یکشنبه نوبت داره خیلی استرس دارم
انشاءالله راحت میگذره نترس
خدایی هم استرس داره من خیییلی سختم بود ولی راحت میگذره ان شاالله براتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.