شب خشک میدم و خیلی راضی خوشحالم.شیرخودمو یکماه دادم همش ضعف میکردم وبدم میومد ازشیردادن
من هردو رو میدم، ولی حس خاصی ندارم شیره دیگه خودش هرکدومو دوست داشت میخوره فعلا تا حالا پسر من شیر خودمو بیشتر دوست داره شیر خشک زیاد نمیخوره، تو مواقع ضروری لازمه بخوره ولی میرم جایی میذارمش پیش مامانم گشنه نمونه
هر دو هم شیر خشک و هم شیر خودم چون عفونت شدید گرفتم بعد زایمان مجبور بودم مترونیدازول بخورم شیرم بشدت کم شده بود حس خاصی ندارم اتفاقا شیر خشک خیلی خوبه واسه بیرون و مهمونی راحتی دیگه نمیخاد ب بچه شیر بدی
من اولش خیلی میخواستم و هدفم شیر مادر بود طول کشید تا شیرم بیاد هم شیر خودمو دادم هم خشک اما الان شیرمو قطع کردم و احساس آزادی میکنم . من دائم نوک سینه هام سوزش داشت ، از خیس شدن و پر شدن و دردناکی سینه هام عذاب میکشیدم و دخترم نه با شیرم سیر میشد نه وزن میگرفت ترجیح دادم با یک شیر جلو برم اولشم خیلی حس عذاب وجدان داشتم ولی اون شبی که دخترم هم سینمو دیگه نگرفت از اعماق وجود احساس آزاد شدن داشتمو ازش تشکر کردم به خاطر این لطفی که بهم کرد و منو آزاد کرد
من هر دو رو میدم ولی چ فرقی داره واقعا؟! مگه حس به شیره؟!😐
حس خاصی نداره😊
اینقدر خودتون رو بابت شیرخشک عذاب ندین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.