۸ پاسخ

نمک یکم میزنم اما رب نه

نمک نمیزنم اما اگه گوجه تازه نداشتخ باشم رب میزنم

من هردو رو میزنم

نمک یکم اما رب نه

بله میزنم

نمک نه ولی رب خونگی میزنم

من نمک خیلی کم میریزم اخه دیگه مزه هارو متوجه میشه ،بی مزه باشه نمیخوره، ولی رب فعلا نه ، الا اینکه لج کنه از غذای سفره بخواد یکم بهش بدم توش رب باشه

من نمک کم میزنم ولی رب نه

سوال های مرتبط