کیا کیست 15 میل داشتن داخل رحم، خوب شدیذ

۳ پاسخ

منم دقیقا همین مشکل و دارم دکتر به شما چی گفت

کیست اگه رعایت کنی خوب میشه اضافه وزن داری لاغر شو سردب به هیچ‌عنوان نخور شکمت رو هر شب با روغن سیاه دانه بمال

برا من ۵ سانت بود تو بارداری دختر دومم خودش از بین رفت تا ۱۶ هفته

سوال های مرتبط