بله .برادر زاده م زود دنیا اومد 8ماهه.انسداد داشت.همون بیمارستان عملش کردن.الانم 15سالشه .هیچ مشکلی ام نداشته تا حالا
دفع نداره؟
دوستم از همون زایمانش دیگ بچه دفع نداشته بیچاره الانکه ۶ماهشه. یه روده از کنار نافعش اوردن بیرون 😭 ک بعد پیوند بزنن معلوم نیس چند ماه باید اونجوری باشه خدایا
یعنی اصلا دفع ندارع؟
از کجا میشه فهمید انسداد روده دارن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.