کسی بوده بچش انسداد روده داشته باشه؟چیکار کردن

۴ پاسخ

بله .برادر زاده م زود دنیا اومد 8ماهه.انسداد داشت.همون بیمارستان عملش کردن.الانم 15سالشه .هیچ مشکلی ام نداشته تا حالا

دفع نداره؟
دوستم از همون زایمانش دیگ بچه دفع نداشته بیچاره الانکه ۶ماهشه. یه روده از کنار نافعش اوردن بیرون 😭 ک بعد پیوند بزنن معلوم نیس چند ماه باید اونجوری باشه خدایا

یعنی اصلا دفع ندارع؟

‌از کجا میشه فهمید انسداد روده دارن؟

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۳ ماهگی
مامان مامان آریو مامان مامان آریو ۱۴ ماهگی