۵ پاسخ

همه نوزادا این صدا رو دارن و تا یکسالگی رفع میشه

برادر زاده من بود یک سالگی کامل رفع شد

اره بیمارستان گفت داره بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره

تو جنبنی ؟؟؟ من شنیدم اوکیه با بزرگ تر شدن اوکی میشه

آره دختر من خوب شده خداروشکر

سوال های مرتبط