۳ پاسخ

بله من داشتم، یه روز بعدش زایمان کردم

اره لکه بینی میداشتم

منم دیروز معاینه تحریکی شدم از پیروز لک میبینم ولی خبری از درد منظم نیست

سوال های مرتبط

مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌ونهم بارداری