اگه شرایط کشور همینجوری باشه هیچوقت
تا مطمئن نشم دیگه جنگی در کار نیست تازه اونم ۵_۶ سال دیگه
واقعا تو ایگ شرایط چطور به اوردن بچه فکر میکنید😑
انشالله هروقت دخترم5/6سالش شه
من بچم سه ساله بشه اگه خدا بخواد اقدام میکنم هرچند خیلی بچه داری سخته اما تک فرزندی رو ظلم به بچه میدونم
هیچوقتتتتتتتت
چند ماه بعد انشاالله
عزیزم ناراحت نشیا با این حرفم ❤️
شوهرت باهات خوب شده ؟
اگ کاملا خوب نشده باهات بنظرم بفکر دومی نباش
دخترمو از شیر بگیرم اون یکیو اقدام میکنم
من دیگع میترسمممممممم
دیگع نمیخوامممممممممم
از زایمان وحشت دارمممممم😭😂
دو سالش بشه اقدام میکنم
اونم چون تنبلی دارم اینقد زود اقدام میکنم
هیچ وقت همین یکی رو خوب بزرگ کنم شاهکار کردم
من وقتی پسرم ۳سالو ۷ماه بود
پسرم ابان۱۴۰۰هس،بچه دومم بهمن ۱۴۰۴
من دخترم ۲سالش بشه نیت دارم
من الان اقدام کنم کی باردار میشم اخه نازایی دارم بچه اولمم ۱۲سال طول کشید گیرم بیاد
پسرم 8.9سالش بشه خودمم بشه 25.26سالم
من پسرم ۶ سالش بود اقدام کردم الان ۷ سالشه پدرم دراومده با ۲ بچه😐
فعک نکننننم دیگه😂😂
تن وبدنم لرزید با تاپیکت🫨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.