خانومای باردار واسه زایمانتون سزارین برداشتید یا طبیعی

۹ پاسخ

من تجربه طبیعی ندارم اما چون پریودام زمینو گاز میگیرم اولی رو سزارین اختیاری بودم خیلیم راضی ام دومی هم که دیگه سزارین اجباری میشه

سزارین

سزارین اگر خدا بخاد خیلی از طبیعی میترسم و استانه دردم واقعا پایینه در خودم نمیبینم بخام اینکارو بکنم

سزارین

من سه تا طبیعی اوردم ولی چون کمرم عمل کردم پلاتین زدم اینو دیگه خودشون رایگان نامه میدن برا سزارین

سزارین اختیاری🫣

طبیعی

من ک سزارین اجباریم
زایمان اولمم سزارین بود
دومی هم همینه

سزارین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد