من تجربه طبیعی ندارم اما چون پریودام زمینو گاز میگیرم اولی رو سزارین اختیاری بودم خیلیم راضی ام دومی هم که دیگه سزارین اجباری میشه
سزارین
سزارین اگر خدا بخاد خیلی از طبیعی میترسم و استانه دردم واقعا پایینه در خودم نمیبینم بخام اینکارو بکنم
سزارین
من سه تا طبیعی اوردم ولی چون کمرم عمل کردم پلاتین زدم اینو دیگه خودشون رایگان نامه میدن برا سزارین
سزارین اختیاری🫣
طبیعی
من ک سزارین اجباریم
زایمان اولمم سزارین بود
دومی هم همینه
سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.