کسی بوده بچش تند تند مریض بشه تب کنه؟ از چیه؟

۵ پاسخ

معمولا تب از عفونت میاد

من وقتی ببدم جای شلوغ مریض میشه .دستاشو زود زود بشور

اره دخترم تو دوماه پنج بار تب کرد یبار یک هفته طول کشید بقیه هم سه چهار روز هرچی ازمایش و اینا داد گفتن عفونت نداره ویروسه

بله گوتی چیخیخ من🫠😂

الی آزمایش ببرش اولماسا

شاید بدنش عفونت داره

سوال های مرتبط