۹ پاسخ

فقط نسکافه مداوم بخور خوب شی

ببین من کلی نسکافه خوردم صورت بچم هم ریخت بیرون بخاطر گرمیش ولی من تاثیری ندیدم. یه دوش آب گرم گرفتم و بعدشم کلا سرم رو با روسری میبستم خیلی تاثیر بهتری داشت

من با بی حسی سزارین شدم اینقدر سردرد بودم تا دیروز وحشتناک در حد مرگ تا دیروز کلرم گریه بود قرص دیکلفناک خوردم خوب شدم

فقط مایعات من انقد دردم زیاد بود بستری شدم و سرم پشت هم مبزدم

قهوه یانسکافه وکاپوچینوبخور منم بعدزایمان داشتم میمیردم ازدرد کاپوچینو نجاتم داد یه درد خیلی بدی بود

ببین من اخرش رفتم دکتر این راهکارو بهم داد دوروزه خوب شدم من انقد دردم وحشتناک بود گریه میکردم برای زایمان انقد اذیت نشدم
ببین باید روزی ۱۵/۱۶تا لیوان اب بخوری قلوپ قلوپ نه یه سره باید بخوری که جذب بدنت نشه و باعث بشه بری سرویس تند تند
من روزی سه تا ۱/۵اب خوردم خوب شدم

هل باد بجوشون بخور سریع خکب میشی

اره من سر درد گرفتم شدید،شیاف میزاشتم دردم قط میشد

قهوه بخور

سوال های مرتبط