واااای چرا این بچه نمیخوابه خستم🥴🥴🤦🏻‍♀️

تصویر
۶ پاسخ

یکم پاراکید بده دختر من خیلی بیقراری میکنه واسه دندوناش اصلا نمیخابه گاهی وقتا یکم پاراکید میدم هم خودش استراحت کنه هم من

خوابش نمیاد خب

ای خواهرررر

پ محمد محمدی چی میگه😁

.@@..سلام قشنگم❤️
.
عکس رو ببین؛ ما داریم خانواده آنلاین شاپ آرایشی‌مون رو بزرگتر می‌کنیم!
🫀به یک ادمین دورکاری پرانرژی و متعهد نیاز داریم که به دنیای آرایش و زیبایی علاقه داشته باشه. کار اصلیت پاسخگویی سریع به دایرکت‌ها، ثبت سفارش و مدیریت استوری‌های روزانه‌ست.
​شرایط اینه👇🏻
سنت: ۱2سال به بالا (حتماً علاقه‌مند به کار)
روزانه: ۳ ساعت وقت بزاری (منظم و متعهد)
وظایف: پاسخ به پیام‌ها، ثبت دقیق سفارش‌ها، انتشار استوری‌های روزانه
حقوق: روزانه 800 هزار تومان (جایزه و پورسانت فروش هم داره)
اگه پایه هستی و می‌خوای با ما رشد کنی، مشخصاتت رو اینجا توی روبیکا پیام بده👇🏻
@nedashaap18
.
اینم کانال دوممونه که می‌خوایم ادمین داشته باشه؛ اگه بتونی مدیریت این یکی رو هم قبول کنی، درآمدت بیشتر میشه🩵
https://rubika.ir/page/shophani
​تذکر مهم: فقط کسانی که واقعاً قصد کار منظم دارند پیام بدهند. ظرفیت محدود است و اولویت با اولین پیام‌هاست.

پسر من ک دوساعت شو خوابید الان بیدار شده

سوال های مرتبط

مامان 🩷مخملوبوربور🩵 مامان 🩷مخملوبوربور🩵 ۱ سالگی