منم همینطور عزیزدلم
نه من تو غذای بچم روغن زیتون میریزم
بله عزیزم سفت تر میشه ولی باید تو غذاش کره و روغن زیتون ریخت
ببخش سرتو درد اوردم
من دخترم ۴ماهش بود غذا میدادم بهش ولی پسرم کولیک داشت رفلاکس معده هم داشت به قول خودت میترسم زودشروع کنم معده اش بهم بریزه خیلی سر کولیکش اذیت شدم خیلی پیرشدم
از من1بهمن یعنی میتونین کمکی بهشون بدیم ضرر نداره واکسن زدی اذیت نشد چندتا داره
اره عزیزم
الان دقیق بچنون کی به دنیا آمد چند وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.