۴ پاسخ

چرک کرده
من گوشه ناخنم اینجورب سد چرکش و خالی کردم سبز بود مثل این

از ریشه کنده میشه

برو دکتر بهت دارو بده
اگر پیگیری نکنی دستت داغون میشه
عمه من هم همینجور بود ناخوناش به مرور میشکست چرکی میشد و نصفه رشد میکرد و کج در میامد
دکتر گفته بود قارچی شده ناخونات
بهش یه لاک داده بود با جندتا داروی دیگه استفاده کرد خداروشکر خوب شد

چرا؟؟
این قارچه گلم

سوال های مرتبط

مامان 😍حلماوحنسیٰ😍 مامان 😍حلماوحنسیٰ😍 ۵ سالگی