آموکسی سیلین ومترونیدازول بده ،وببر دکتر بکشش
دندونش خرابه اره؟؟؟
زده به لثه اش و خیلی دردناکه ببرش دندانپزشکی یا بکشه یا اینک ترمیم کنه واسش
من همیشه اینجوری میشم
با آب نمک بشور
یکم رب انار ملس بهش بده بخوره
بخاطر میکروبه عفونت کرد
چون بچها مسواک نمیزنن براهمینه
نگران نباش خوب میشه چیز خاصی نیس
ی خورده عدس رو بخیسون بعد بزار کنار دندونش همه اشونو اگ قورت نمیده بزار دوسه ساعت تو دهنش بمونه کنار همین دندونه ک عفونت شدید کرده عدسا عفونت میکشن تو خودشون باد میکنن من ی بار برا پسرم این کار کردم اما حواسم بود قورت نده
ی قرص خشک کننده بده تا صبح بگذرونه
اوخ اوخ سریعا دندونپزشکی
قره قوروت اگه داری بزار دقیقا روی برآمدگی لثش میترکه عفونتش میاد بیرون دیگه بعدش ببرش دکتر
حتما ببردکترنشاسته حل کن بده چندسری داخل دهنش قرقرکنه
آبسه کرده فشارش بده عفونت خارج شه
دررش کم میشه تافردا وقت بگیر ببرش
الان دکترم ببری نمیکشه اول چرک خشک کن میده ومسکن تاعفونت دندون بره بعدمیکشه.عفونتشم بره دیگه دردنمیکنه.مترونیدازول وپروفن میدن معمولا
آب نمک بزن و شربت چرک خشک کن بده و ببر دکتر
برای دختر من همین طوری شد مجبور شدم دندون بکشم .برای بچه شما مشخص دندون خراب ریشه عفونت کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.