پای بچم اینجوری شده چیکار کنم ببرم دکتر؟

تصویر
۵ پاسخ

بنظرم ببرش دکتر
سوخته؟

سوخته یا مثل دختر من وقتی پشه میزنه اینجور میشه؟

دکتری نیست.فقط اوت آب داخل زخم رو خالی نکن.خودش باید خالی بشه.زود خوب میشه.عمیق نیست

دکتر که فکر نکنم کاری بکنن
تاولش باید خالی شه
ترمیم کننده اینا بزنی
سعی کن زیاد نبندی وگرنه خیلی دیر خوب میشه
تمیز نگه دار بزار باز بمونه

زیاد نسوخته بنظرم برو داروخونه پماد بگیر

سوال های مرتبط

مامان ماه و خورشيدم🌞🌙 مامان ماه و خورشيدم🌞🌙 ۵ سالگی