۹ پاسخ

من هر له زوو یک تکه اکم بری

تو این گرما فقط یه بادی استین کوتاه

ی تاپ لختی زیر دکمه

هوا خیلی گرمه ولی چون کولر مرتب روشنه
رکابی زیردکمه ای با استین کوتاه

بستگی داره یکی هوای منطقه اش سرده یکی گرم
من عریانم بگردونم بازم گرمه
آستین کوتاه و شلوارک

یه آستین کوتاه یه شلوار یا شلوارک

والا گیلان زمستون آستین بلند و شلوار

یه بادی

یه استین کوتاه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان بنیساوایلیا مامان بنیساوایلیا ۱۶ ماهگی