نباید زیاد تنش کنی
اگه خودت یدونه لباس میپوشی تن بچه ات دوتا بکن
من همیشه یدونه رکابی با یدونه استین بلند تنش میکنم همین
با زیر دکمه رکابی بازم خیس عرقه😑
تو خونه یه زیر دکمه یه شلوار
آستین کوتاه با شلوارک
دو تیکه نیمه استین با استین بلند
کلاه نخی ام سرش میکنم
کم همیشه
کلاه هم دیگه برای بیرون تعطیل شد
زودی گرمش میشه قزمز میشه لپاش
دوتیکه میکنم چون هواسرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.