۲۱ پاسخ

جواب بدین بچم شیرمیدم بچم کوچیکه

خواهراتست گرفتم دیشب یک خط پررنگ افتاده یک کمرنگ بنظرتون باردارم یایک هفتست امپول سه ماهه زدم ازاونه

ضامنم میخواد یانه

ما که ثبت نام کردیم اون شعبه رو زدن حالا نمیدونیم باید چیکار کنیم اسممون در اومده بود🙃☺️

مبلغش عین پارساله یابیشترشده؟

میشه بگی چ طوری تو گوشی ثبت نام کنم؟

ضامن چی میخاد

وای اره ایکاش ماهم نوبتمون شه

قشنگم میشه بگی چه جوری ثبت نام کردی ما کافی‌نت رفتیم گفتن بستس

عزیزم چطوری ثبت نام کردی

خوشبحالتون استان مارو که نمیدن🥲

الان سایت بستس؟ما هرجا میریم برای ثبت نام میگن سایتو بستن نمیشه ثبت نام کرد

کاش شده باشه ۶۰ تومن

وام چقدر میدن؟ چند درصده؟

منم دیروز ثبت نام کردم

بخوای بفروشی نمیدونی چند برمیدارن

امسال زیادتر نشده همون مبلغ پارساله؟

ما۶ماهه ثبت نام کردیم پیش بانک سپه هنوزاسممون درنیومده

بله نوبتتون شده باید برین مدارک ببرین

آره عزیزم دعا کن از منم بشه

نوبتتون شده دیگه
چند وقته ثبت نام کردین ؟

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣 مامان نویان🐣 ۷ ماهگی