بالای لب بچم اف زدهه ؟یا چیههه

تصویر
۴ پاسخ

اگه حساسیت زا نخورده برفک ،نیستانین ۶ساعتی بزن بش

اگه چند تا هست برفک

اره نیستاتین بده

برفکه نیستاتین بده

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۲ ماهگی