همین پارسال ی صاحب خونه داشتیم دخترش دوسالش شده بود جشن دوسالگیشو خیلی تجملاتی گرفته بود از این متور شارژی صورتی گرفته بود براش خلاصه آنقدر خرج کرده بود ک رفته بود زیر قرض
اخرش میدونی بهم چی گفت
گفت دیگه هیچ وقت تا بزرگتر نشده و فهمیده نشده براش جشن بزرگ نمیگیرم چون دردسراش فقط برا خودمه بچه ک چیزی نمیفهمه خودشم ک نمیتونه کادو هاشو باز کنه
خلاصه ک منم درس عبرتی شده برام و دخترم یک سالش شد میبرمش آتلیه و ی کیک کوچیک میگیرم میرم پارکی بوستانی با همسرم جشن میگیرم تولد شو😇❤️
میبرم آتلیه بعد ی دورهمی خونوادگی
کلیپ آتلیه براش درست کمغ
من خودم شاید ببرمش آتلیه ویه مهمونی به خانواده هامون بدم
به نظرم چون کوچیکن چیزی نمیفهمن زیاد خرج نکن ببرش اتلیه عکس بگیر بعدش ی کیک بگیر با شوهرت جشن س تاسی بگیرین
بزرگ تر ک شد فهمید تولد یعنی چی اونقت براش جشن بگیر ک ذوق شو داشته باشه 😇❤️
اگه خدا بخواد تو ویلا یا تالار میگیریم.قبلشم آتلیه میریم☺️
میبرم اتلیه عکس میگیرم بعد میبرمش پارک یه کیک کوچولو هم میگیریم سه تایی جشن میگیریم
وایییی من نمیدونممم انقد استرس دارمممم لباس تمم هیچی ایده میخوام اینستا نیس
میشه اسکرین ایده اگ دارین بفرستین ماهم ایده بگیریم
من که ایده ی ندارم دخترم همه کاراش و انجام میده
🫠🙃😁
آتلیه و یه مهمونی خانوادگی پدر بزرگ مادربزرگا و عمو و عمه و...
منم میخوامایده بگیرم
هیچی
نمیتونم هزینه ی زیادی بکنم. یه مهمونی ساده شام برای خانواده هامون. همین.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.