قشنگام کسی از این شیشه شیر ها داره خوبه چجوریاس؟

تصویر
۶ پاسخ

من‌گرفتم تا قبل ۳ ماهگی نمیشه داد،چون چند تا سوراخ داره و شیر زیاد میاد و بچه نمیتونه تند تند قورت بده برا همین میپره تو گلوش ،من رفتم براش سری معمولی با یک سوراخ گرفتم

فیک از اونت کپی برداری کرده

اصلا مناسب نیست واسه این سن شاید از ۳ماهگی به بعد خوب باشه چون حجم شیری که ازش میاد بیرون خیلیی زیاده

نگا اینا ایرانین اصلااا خوب نیستن

سلام من گرفتم همینو از بدو تولد به بچه م با همین شیشه شیر میدم و خیلی راضی هستم

من دارم سایز بزرگشو‌ استفاده کردم برای شیر کم مناسب نبود اصلا

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی