من این مدلی دارم ولی مارک یومامی هست
من دارم خوبه
برای سن بچه شما کوچکترین سایزش خوبه
ی دوره از این داشتم،بر عکس همه،نمیدونم چرا من راضی بودم، تا میک نمیزد هم شیرنمیومد.از اون ب بعد هم طرح اونت پیرکس گرفتم همچنان هم استفاده میکنم،
والا من این مدل گرفتم اینجا هم پیام گذاشتم همه راضی بودن طرح اونت
منم داره اما فعلا استفاده نمیکنم ،یکم بزرگه برای نینی کوچولو برای ماههای بعد خوبه
من تو این سبکا خریدم اما تک قطره که زیاد نریزه
شیر زیاد میاد میریزه بیرون همش
بی بی لند یکم برند ضعیفیه
اما بد نیس
این مدلی ک شما فرستادی زوده فعلا برا نی نی یکم بزرگ تر بشه ابن مدلش قابل استفاده اس برای نی نی
من بیبی لند ولی بدون دسته دارم خیلی راضیام پسرم هم قشنگ گرفتش
اصلا خوب نیست نگیر خیلی شیر میریزه
کلا بی بی لند نگیر شیشه خوبی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.