کسی این این مدل شیشه استفاده کرده؟
چطوره
نشتی داره یا ن؟

تصویر
۲ پاسخ

اگر رووکو اصل باشه عالیه من دو سال استفاده کردم دیگه از آخرم پاره ش کردم تا ولش کرد

من شنیدم خیلی خوبه یه مامانی میگف ازش راحت شیر نمیاد باید بچه میک بزنه به خاطر همین سینه رو همزمان میتونی بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان رادین و نلین مامان رادین و نلین ۱۰ ماهگی
مامان مامان الینانورا مامان مامان الینانورا ۴ ماهگی