خانوما این شیشه شیر چطوره کسی استفاده میکنه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

پسر من با این رفلاکس گرفت🤦🏻‍♀️ براش بیبی سیل خریدم ولی خیلیا راضی بودن ازش

آجی من استفاده کردم طرح اونتشو راضی ام

من استفاده میکنم عالیه

من اینو گرفتم نزدیک ۲ تومن ولی عاااالی. بیبی لند زیاد جالب نیست

تصویر

عالییه من جایی میرم شیر خودمو میدوشم میریزم داخلش

به نظر من عالیه چون من برا پسرم گرفتم لنگه همین شیشه

من استفاده کردم خوبه

اینا اصلا خوب نیست من هم بی بی لند داشتم انداختم بچه نفخ میکرد دوباره مدل دیگه خریدم راضی ام

من داشتم زیاد جالب نیست اون حلقه ی دورش می‌ره تو دهن بچه

من✋ عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی