۴ پاسخ

مولتی، آهن، تا جند روز پیشم نئوزینک میدادم قطع کردم

همچنان آهن و مولتی میدم

تا دوسال مولتی و آهن شاید ب صورت یکی دو دوره برای بچه های بد غذا زینک هم داده بشه

مولتی و آهن

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی
مامان ❄️دونه برفم❄️ مامان ❄️دونه برفم❄️ ۱۵ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی